Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor
KOLÁŘOVÁ, Ivana
Diplomová práce se zabývá analýzou podmínek, aktuální nabídky a poptávky po službách cestovního ruchu města a regionu Tábor. Nedílná část práce spočívá také ve formulaci návrhů pro podporu propagace a návštěvnosti cestovního ruchu v destinaci. Analytická část práce je zaměřena na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí destinace, SWOT analýzu a analýzu řízení destinace. V závěrečné části práce je stanoven návrh nového destinačního marketingu města a regionu Tábor.
Marieonety k vlastní divadelní hře
KOLÁŘOVÁ, Ivana
Tato prakticko-teoretická diplomová práce sestává z dvou marionet na drátě. Loutky jsou tvořeny z pálené hlíny a ostatních materiálů. K marionetám patří autorská divadelní hra, která je také součástí diplomové práce. Formální stránka marionet je inspirována loutkami českých lidových loutkářů a mnichovskými marionetami. V doprovodné teoretické části je práce zaměřena na historii a druhy loutek a jejich využití na ZUŠ. Dále nás práce seznámí s životem našich předních loutkářů.
Spotřební chování a zdravý životní styl
Kolářová, Ivana ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje devět kapitol. Teoretická část práce seznamuje čtenáře s teorií spotřebního chování a poukazuje na to, že člověk je ve svém životě a při svém rozhodování vždy ovlivněn mnoho zásadními faktory a to zejména kulturními, společenskými, osobními, psychologickými. Je zde nastíněn pohled čtyř myšlenkových škol, které se rozdílným způsobem dívají na spotřebitelovo chování předcházející koupi (ekonomický, pasivní, kognitivní, emotivní pohled). Teoretická část práce se dále věnuje objasnění a vymezení pojmu zdravý životní styl a rozebírá vývoj stravovacích návyků na českém trhu. Praktická část začíná krátkým seznámením s podnikem. Dále se věnuje analýze současné situace podniku pomocí vnějších a vnitřních analýz a rozebírá současný stav jednotlivých složek marketingového mixu. Pro zjištění pohledu české populace na zdravý životní styl a následný návrh marketingové strategie pro zavedení programu letní aktivní dovolené, je v práci využita metoda dotazování. Diplomová práce nastiňuje koncepci uspořádání marketingových nástrojů pro zavedení programu letní aktivní dovolené.
Analýza preferencí cílové skupiny spotřebitelů
Kolářová, Ivana ; Kovář, František (vedoucí práce)
Práce je strukturovaná do deseti kapitol. Teoretická část nejprve seznamuje čtenáře s rozdílem ekonomických pojmů spotřebitel a zákazník. V další kapitole podává informace o ekonomických zákonitostech týkajících se kupního chování a s ním spojených faktorů, které kupní chování ovlivňují. Rozebírá problém týkající se kupního rozhodovacího procesu a segmentace trhu. Zmiňuje se o kvalitě života a životním standardu. Závěrem řeší složení příjmů a výdajů domácností a omezení výdajů domácností. Praktická část se zabývá vyhodnocováním zjištěných údajů pomocí dotazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 KOLÁŘOVÁ, Ilona
3 Kolářová, Ilona
13 Kolářová, Ivana
3 Kolářová, Iveta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.