Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podchycení‚ ochrana a obnova květnatých luk na Podblanicku
ZO ČSOP 02/09, Vlašim ; Pešout, Pavel ; Kříž, Karel ; Kaprál, Lukáš
Zpráva popisuje úsilí o zachování původních mokřadních i suchomilných společenstev na Podblanicku. Proběhl výsev původních druhů, kosení sledovaných luk a bylo započato s tvorbou regionální směsi pro tuto oblast.
Dynamika měnové integrace se zaměřením na EMU
Kříž, Karel ; Mládek, Josef (vedoucí práce) ; Urban, Luděk (oponent)
V souvislosti s vývojem v eurozóně v posledních letech je jasné, že je současný stav dlouhodobě neudržitelný a je zapotřebí provést určitá opatření, která by zajistila její fungování i do budoucna. Cílem této práce je nalézt nejvhodnější východisko pro Evropskou unii jako celek. Práce představuje a porovnává tři nejpravděpodobnější scénáře budoucího vývoje. Pro lepší pochopení problematiky je obsažen stručný přehled vývoje evropské integrace, dále je vysvětlen pojem optimální měnová oblast a především kritéria, která by měla taková oblast splňovat, a na příkladech dalších měnových unií jsou uvedeny možné hrozby, kterým mohou měnové unie čelit.
Vztah režiséra a herce - režie jako způsob formování souboru
Khek, Pavel ; Kříž, Karel (vedoucí práce) ; Burian, Jan (oponent)
Magisterská práce se zamýšlí nad vztahem režiséra a herce. Vyzdvihuje skutečnost, že právě tato komunikace je klíčová při vzniku divadelní inscenace. V první části práce jsou pojmy herec, režisér a jejich vzájemný vztah nahlíženy z historického hlediska spolu s nastíněním základních talentových předpokladů, které by měl herec a režisér mít. Jádrem práce je objevování různých variant vztahů režiséra a herce. Zkoumání problémů, které mohou vztah narušit a negativně ovlivnit tvorbu. Obecné divadelní principy jsou porovnávány s osobními zkušenostmi z režisérské praxe. Vztah mezi režisérem a hercem je zde chápán jako křehký proces poznávání, kterému svědčí pokud je budován kontinuálně. Taktéž samotnou divadelní práci autor vnímá zejména jako dlouhodobý proces zdokonalování, což má vliv na jeho tíhnutí k souborovému divadlu. Ve třetí části autor shrnuje podmínky, které jsou nutné pro fungování divadelního souboru a klade si otázky, zda je možné tyto podmínky v současnosti naplnit. Režie je v celé práci nahlížena nejen jako činnost zabývající se přípravou inscenace, ale hlavně jako způsob formování divadelního souboru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
10 KŘÍŽ, Karel
10 Kříž, Karel
3 Kříž, Kristian
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.