Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trendy v retail bankovnictví a jejich dopad na IT architekturu banky
Jabůrek, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Hladík, Martin (oponent)
Tématem této diplomové práce jsou trendy v retail bankovnictví a jejich dopad na IT architekturu banky. Historie nás učí, že schopnost včas zachytit trend a využít jej, znamená získat významnou konkurenční výhodu. Zároveň některé trendy mohou znamenat ohrožení podniku a jejich včasné odhalení může zabránit pozdějším problémům. Proto je důležité trendy sledovat a vyhodnocovat jejich dopad na banky. Zhruba polovina nákladů v bankovním businessu tvoří náklady na IT, které jsou určovány IT architekturou banky. Bankovní IT je definováno IT architekturou, proto je užitečné zabývat se zkoumáním dopadu trendů na IT architekturu. Cílem této diplomové práce je identifikovat dopady trendů v retail bankovnictví na IT architekturu banky. V první části analyzuji trendy v retailovém bankovnictví s cílem zjistit, které jsou klíčové. V další části porovnávám jednotlivé referenční IT architektury. Následně na nejvhodnější architektuře identifikuji dopady trendů v retailovém bankovnictví na IT architekturu banky. Banky, které vnímají trendy, které zde uvádím, za významné a zároveň mají podobnou IT architekturu, jako tu kterou popisuji v této práci, mohou využít má zjištění k získání konkurenční výhody, či k přijetí kroků nezbytných k odvrácení rizik souvisejích s příchodem některých trendů, které mohou mít negativní dopad na banky.
Analýza životní situace občana v souvislosti s nástroji eGovernmentu
Hladík, Martin ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu životních situací občana v souvislosti se službami veřejné správy. Jedním z hlavních cílů je seznámit čtenáře se službami veřejné správy, s pojmem eGovernment a poskytnout srovnání této oblasti s jinými zeměmi. Splnění těchto cílů je dosaženo studiem zdrojů týkajících se českého i zahraničního eGovernmentu a je mu věnována teoretická část práce. Praktická část je věnována vybraným životním situacím (službám) občana v souvislosti s nástroji eGovernmentu. Ty byly prostřednictvím stanovené metodiky podrobeny analýze s cílem zjistit úroveň přívětivosti ve vztahu k uživateli a v případě potřeby navrhnout doporučení pro zlepšení. Stěžejní část práce je pak věnována nástroji komunikace s veřejnou správou, a to datové schránce. Čtenář se dozví, jakým způsobem schránku zřídit a aktivovat či na jaké úrovni je uživatelské prostředí a funkcionalita, kterou lze v souvislosti s datovou schránkou použít. Přínosem práce je seznámení čtenáře s prvky eGovernmentu a s projekty, které jsou v jeho rámci na území České republiky realizovány. Dalším přínosem je seznámení čtenáře s datovou schránkou do takové úrovně, že ji, po přečtení příslušné kapitoly, bude schopen použít.
Úspěšnost strategie Smart Administration
Rambousek, Jan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Hladík, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá vládní strategií Smart Administration a její implementací v praxi. Strategie má za cíl zlepšit kvalitu a zvýšit spokojenost občanů s fungováním veřejné správy, zejména pomocí informačních technologií. Hlavním cílem práce je vyhodnotit systém řízení strategie a její úspěšnost. V práci je analyzován celý životní cyklus strategie. V úvodu analytické části je vyhodnocen systém cílů a jejich indikátorů, z hlediska uskutečnitelnosti a měřitelnosti. Dále je zkoumán systém řízení, jak se vybírají projekty k realizaci a jakou roli skutečně hrají řídící orgány strategie, z čehož vychází navržený model projektové kanceláře pro řízení a koordinaci strategie jako portfolia projektů. Dále je strategie vyhodnocena na základě měřitelných ukazatelů úspěšnosti a je přezkoumán soulad cílů jednotlivých projektů s cíli strategie. Na závěr je realizován průzkum mezi gestory projektů s cílem zjistit, jak úspěšně jsou projekty realizovány, jak se vyhodnocují a také ověření možné změny v řízení strategie, k více koordinovaným činnostem. Práce poskytuje ucelený přehled o problémech strategie s akcentem na chybějící aplikaci principů projektového řízení.
ICT ve veřejné správě
Hladík, Martin ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na český e-government, respektive na několik důležitých projektů, které v rámci něj vznikly. Čtenář se dozví, co to e-government je, jaké jsou jeho přínosy a proč je dobré zvyšovat jeho kvalitu. První část je zaměřena na analýzu jednotlivých projektů veřejné správy českého a estonského e-governmentu. Přínosem této části je porovnání stavu e-služeb mezi Českou republikou a Estonskem a následná doporučení vedoucí ke zlepšení situace českého e-governmentu, ať již v oblasti konkrétních projektů či v povědomí občanů o e-službách veřejné správy. Druhá část je zaměřena na analýzu metodiky pro měření efektivity služeb veřejné správy, včetně ukázky jejího použití. Cílem této části je přinést kritický pohled na metodiku a dále vyhodnocení měření konkrétní e-služby, včetně návrhů na její zlepšení. Závěr je věnován celkovému shrnutí a nejdůležitějším poznatkům, které z této bakalářské práce vyplývají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
11 HLADÍK, Milan
1 Hladík, M.
4 Hladík, Marek
1 Hladík, Matěj
6 Hladík, Michal
11 Hladík, Milan
1 Hladík, Miloš
2 Hladík, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.