| |
| |
| |
|
Dílčí strategie podniku
Dušek, Pavel ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Martínek, Jan (oponent)
Cílem práce je vypracovat dílčí strategie podniku vycházející z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Dalším bodem je identifikovat a analyzovat vazby na ostatní strategie, definovat konkurenční efekt pro zákazníka a pro organizaci, rozpracovat finanční cíle podniku. Analytická část zahrnuje vybrané analýzy, identifikuje zdroje, klíčové kompetence a konkurenční pozici. Strategická část je tvořena identifikací strategické pozice podniku, volbou strategie a její roz-pracování do dílčích strategií. Její součástí jsou výstupy z marketingového průzkumu a marketingová strategie. Marketingová strategie definuje zákazníka, formuluje marketingový mix a marketingovou komunikaci. S vazbou na ostatní dílčí strategie je vytvořen finanční plán. Na závěr je vyhodnocen efekt a rizika strategického rozhodnutí.
|
|
Destinace České Budějovice na trhu cestovního ruchu
DUŠEK, Pavel
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace České Budějovice na základě situační analýzy, určení konkurenčních destinací a pozice na trhu cestovního ruchu. Zároveň stanovení konkurenční výhody destinace i navržení způsobu jejího prosazování.
|
|
Tvorba výukových materiálů pro výuku Linuxu
DUŠEK, Pavel
Tato diplomová práce popisuje výběr vhodné distribuce pro výuku Linuxu a vypracování pracovních listů pro výuku Linuxu na střední škole. Obsahuje upravený výukový plán na jedno pololetí pro výuku informatiky na střední škole v operačním systému Linux. Také jsou zde popsány zkušenosti s použitím těchto pracovních listů ve výuce.
|