Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obráběcí technologie využívané v medicínské výrobě
Drábek, Tomáš ; Sedlák, Josef (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Cílem práce je přiblížení propojení strojírenských obráběcích technologií s potřebami medicínské výroby. První část vytváří přehled několika českých firem zabývajících se výrobou kloubních náhrad s doložením typických příkladů komponent nebo celých implantátů. Následuje přehled nejčastěji používaných materiálů pro implantáty a konstrukce stomatologických náhrad. Dále navazuje přehled strojírenských technologií a jsou zmíněny technologické postupy výroby některých, v práci uvedených, komponent kloubních náhrad. Je zde také obsaženo uplatnění strojírenských obráběcích technologií ve výrobě konstrukcí stomatologických náhrad. V závěru této části je provedeno zhodnocení možností výroby femorálních komponent náhrad kolenního kloubu a přiblížena specifičnost obráběcích technologií ve stomatologii. Poslední část práce vytváří přehled obráběcích strojů, nástrojů a softwaru používaných v těchto oblastech. Závěrem je provedeno celkové zhodnocení problematiky v rozsahu získaných informací.
Řízení marketingových kampaní a zvyšování jejich efektivity s využitím CRM v UniCredit Bank Czech Republic, a.s.
Hakavcová, Dana ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Drábek, Tomáš (oponent)
Problematika řízení vztahů se zákazníky je velice komplexní a dotýká se všech procesů v organizacích. Tato diplomová práce se zaměřuje na přínos CRM systémů pro zvyšování efektivity marketingových kampaní v retailovém segmentu UniCredit Bank Czech Republic,a. s., která je vlastněna přední evropskou finanční skupinou UniCredit Group. V práci je zmapován přístup k řízení vztahů se zákazníky a na příkladu klíčové marketingové kampaně letošního roku jsou teoretické poznatky porovnány s praktickým uplatněním v jednotlivých fázích řízení kampaně -- přípravy, realizace a vyhodnocení s využitím nástrojů CRM. Cílem je ověření znalosti zákazníkových potřeb, schopnosti systematické práce s daty při cílení kampaně, využívání informačních technologií a vyhodnocení úspěšnosti exekuce marketingové komunikace. Výstupem analytické části diplomové práce je seznam doporučení při řízení marketingových kampaní pro zvýšení efektivity a maximalizaci hodnoty pro zákazníka jako klíčového faktoru pro budování dlouhodobého vztahu mezi bankou a klientem, jež je předpokladem plnění základního cíle existence firmy -- maximalizace zisku.
Hodnocení bonity společnosti při žádosti o investiční úvěr
Gulík, Lukáš ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Drábek, Tomáš (oponent)
Hodnocení bonity společnosti po realizaci pořízení administrativní budovy jako sídla společnosti při financování firemním úvěrem a hypotečním úvěrem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.