Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Dvořáková, Ivana ; Trčka, Pavel (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce posuzuje finanční situaci podniku Correct okna, s.r.o.v období let 2005 až 2007, a to prostřednictvím vybraných metod finanční analýzy.Obsahuje návrhy možných řešení zjištěných problémů, které mají vést ke zlepšení finanční situace podniku v dalších letech.
Optimalization recommendations for internet sales of Triola company
Dvořáková, Ivana ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Dohnal, Petr (oponent)
Tato diplomová práce poukazuje na důležitost internetového prodeje v dnešním světě na konkrétním případě firmy Triola, specializující se na výrobu spodního prádla. Cílem této práce je analýza chování návštěvníků internetových stránek, zhodnocení poznatků a následné navrhnutí doporučení k optimalizaci internetového prodeje, doporučení k lepšímu designu a funkcionality vedoucí ke zvýšení prodejů. Analýza a návrh se opírají o odbornou literaturu a nejnovější výzkumy, popisující motivaci zákazníků k nákupu na internetu a vztah mezi impulzivním nákupem a designem webových stránek. Porovnává celkové trendy chování zákazníků ve světě a České republice se zákazníky firmy Triola a na základě těchto zjištění vyhodnocuje pozitivní trendy, které firmu v budoucnu zasáhnou. Práce odkrývá klíčová zjištění o zákaznicích firmy, budoucím vývoji internetového prodeje a poukazuje na směry, které by firma měla ubírat, aby z nakupování na internetu pro zákazníky vytvořila příjemný zážitek, co nejvíce jej ulehčila a tím zvýšila prodej výrobků přes internet.
Marketing Communication in body image
Dvořáková, Ivana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku uniformní krásy žen zobrazovaných v dámských časopisech Joy, Elle a Marianne. V úvodní pasáži jsou popsány definice ohledně body image, marketingové komunikace a legislativní prvky etické reklamy v ČR. Stěžejní částí práce je obsahová analýza zvolených časopisů a posouzení korelačních vztahů vybraných prvků. V závěru je uvedené interview se šéfredaktorkou časopisu Elle, která objasňuje tvorbu časopisu a zodpovídá dotazy ohledně vztahů s veřejností.
Marketing školy ve vybraném subjektu
Dvořáková, Ivana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Navrátilová, Petra (oponent)
Provést analýzu interního a externího prostředí. V primárním výzkumu se zaměřit na marketingové řízení škol. Navrhnout vzdělávací modul pro zvýšení úrovně implementace marketingu v prostředí škol. Zpracovat případovou studii vhodnou pro trénink vybrané oblasti marketingového řízení školy a pro výuku formou e- learningu. Diplomová práce je součástí projektu CZ.04.1.03/3.2.15.1./0072 - Rozvoj profesních kompetencí pedagogických pracovníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
13 DVOŘÁKOVÁ, Iva
11 DVOŘÁKOVÁ, Iveta
3 Dvořáková, Ilona
1 Dvořáková, Inka
7 Dvořáková, Irena
2 Dvořáková, Iris
13 Dvořáková, Iva
15 Dvořáková, Ivana
1 Dvořáková, Ivana Bc.
2 Dvořáková, Ivana,
11 Dvořáková, Iveta
4 Dvořáková, Ivona
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.