Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití potenciálu sociálních médií pro korporátní komunikaci
Škoda, Michal ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá využitím sociálních médií v marketingové a korporátní komunikaci. V teoretické části se práce zaměřuje na důvody, proč uživatelé sociální sítě využívají a proč se na nich spojují se značkami, představuje nejvýznamnější sociální sítě na českém trhu a jejich marketingový potenciál. Praktická část práce je zaměřena na analýzu využití sociálních sítí pivními značkami u nás za použití analytického nástroje Socialbakers Analytics. Následně je provedeno porovnání s korporátní komunikací velké světové pivovarské společnosti. V závěrečné fázi práce je vyhodnocen provedený online průzkum zaměřený na využití sociálních sítí českými uživateli a jejich postoj k možnosti setkávat se s korporátní komunikací společnosti Plzeňský Prazdroj na sociálních sítích. Závěr obsahuje doporučení ohledně kanálů a témat používaných v korporátní komunikaci na sociálních sítích této velké české pivovarské společnosti.
Spory WTO o režím EU pro dovoz banánů
Škoda, Michal ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent)
Práce se zabývá obchodními spory známými jako "banánové války" mezi Evropskou unií, Spojenými státy a některými latinskoamerickými zeměmi. Na tyto spory je nahlíženo z pohledu změn režimu EU pro dovoz banánů. V této spojitosti se práce také zabývá vztah EU a zemí AKT. V rámci práce je také podroben zkoumání světový trh s banány před a po uzavření těchto sporů na půdě WTO.
Marketingová strategie firmy Hollandia a.s. na vybraných zahraničních trzích
Buřičová, Klára ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Škoda, Michal (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategii české firmy Hollandia Karlovy Vary a.s., která vyrábí mléčné výrobky. V práci jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu a jejich aplikace v této firmě na českém a vybraných zahraničních trzích. Závěrem této práce je uvedeno zhodnocení stávajícího stavu společnosti a návrhy možných řešení pro zlepšení situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 ŠKODA, Miroslav
6 Škoda, Marek
24 Škoda, Martin
4 Škoda, Michael
2 Škoda, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.