Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,116 záznamů.  začátekpředchozí1094 - 1103dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Děti dětem, studenti studentům
Šilarová, Linda ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Pecháček, Zdeněk (oponent)
Dětské divadelní studio a jeho patnáctiletá historie okem produkčního. Cílem
MeetFACTORY - SMÍCHOVSKÁ TOVÁRNA NA SNY...
Gondová, Veronika ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Sulženko, Jiří (oponent)
Bakalářská práce MeetFACTORY - SMÍCHOVSKÁ TOVÁRNA NA SNY? se primárně zabývá vznikem, minulostí a současným vývojem tohoto pražského kulturního centra. Osvětlením fenoménu nezávislých kulturních center a zmapováním jejich vývoje u nás i ve světě, si práce v úvodní části připravuje půdu pro následnou prezentaci celého projektu umělecké továrny. Po představení výtvarníka Davida Černého, který je myšlence rezidenčního centra MeetFactory otcem, se práce věnuje zrození této ideje, formování jejího konceptu, vzniku a následnému krachu první verze kulturního domu, stagnaci projektu a jeho znovuoživení v novém prostoru. Práce dále sleduje průběh první sezóny provozu, aby následně rekapitulovala její výsledky. Současně představuje i některé z nejnovějších subjektů pražské scény, jejichž organizační pojetí a programová náplň se v mnoha aspektech shodují s vizí MeetFactory. Práce v závěru přichází s návrhem velmi specifické transformace tohoto centra, která vychází z plánovaného vývoje lokality a akcentuje soudobé tržní mechanizmy a kulturní tendence společnosti.
Divák a divadlo
Kolenová, Bohdana ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Svobodová, Doubravka (vedoucí práce) ; Pittermann, Jiří (oponent)
Začátek práce definuje obecně používané pojmy v souvislosti s divadelním divákem (publikum, masové publikum a divadlo, obecenstvo, divák). Následující kapitoly jsou věnovány diváckým vzdělávacím programům, klubům diváků a jsou doplněny příklady z historie i současnosti pražských divadel. Stěžejní část práce přináší obecný pohled na budování publika (audience development). Popisuje možné motivace i bariery návštěvnosti divadel, segmentaci diváků i konkrétní nástroje, jak rozvíjet vztah divadlo ? divák. Předposlední kapitola popisuje divácký rámec Prahy. V závěru je uvedena studie diváků Divadla Na zábradlí. Celá práce je doplněna statistickými údaji a výsledky výzkumu ?Divadlo Na TV obrazovce?, v němž bylo použito osm otázek autorky této práce.
Fenomén Stodolní ulice
Podolská, Dominika ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Olmová-Jarnotová, Alice (oponent)
Anotace Cílem bakalářské práce ?Fenomén Stodolní ulice? v Ostravě je popsat vznik vysoké koncentrace nejrůznějších klubů, hospod a hospůdek, barů, restaurací a nebo pubů, které ve velice krátkém čase vytvořily netypickou a fascinující lokalitu, označovanou jako fenomén Stodolní ulice. Práce soustřeďuje informace z různých pramenů, které osvětlují historii městské části Moravská Ostrava a Přívoz, s důrazem na lokalitu Stodolní ulice a jejího bezprostředního okolí. Stejnými postupy se snaží vystihnout náladu a atmosféru nejranějšího vývoje kavárenství a pohostinství v dané oblasti, nepomíjí ale také realitu hornické ?černé? minulosti města Ostravy a blízkého regionu, která velmi zásadně ekonomický i kulturní rozvoj tohoto prostředí ovlivňovala. Práce se zabývá historií i současností ostravského divadelnictví, kultury obecně a okrajově i cestovním ruchem v regionu. Snaží se zjistit, zda a kdy byl vznik kulturních klubových aktivit na Stodolní pro život Ostravy přínosem a důvody jejich postupného úpadku. V práci nemohly být opomenuty další průvodní jevy existence této nestandardní lokality: bezpečnost, politické vlivy, postoj komunálních politiků vůči tomuto fenoménu nebo recesistické politické kampaně ? to všechno je nedílnou součástí Stodolní ulice a promítá se do této práce.
Divadlo jako investiční příležitost
Novotný, Tomáš ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Srstka, Jiří (oponent)
Divadlo jako investiční činnost má velmi dlouhou tradicí. Na území současné České republiky byl slibný rozvoj této činnosti přerušen v letech 1945 ? 1989 a nejobvyklejším typem divadla se stalo divadlo veřejné služby. Proto je v této práci věnována pozornost historii českého a světového soukromopodnikatelského divadla, a zejména jeho nejznámější podobě ? broadwayskému muzikálu. Kreativní průmysl měl vliv na změnu vnímání všech součástí kultury. Právě zařazením divadla do kreativního průmyslu získává divadlo zcela jiný rozměr ? stává se moderní součástí hospodářství, které není postaveno na průmyslové výrobě a zemědělství, ale na tvůrčím potenciálu lidí. S divadlem, zvláště soukromopodnikatelským, bezprostředně souvisí i jeho financování. Příklady úspěšného fungování divadla jako investiční příležitosti lze nalézt na obou stranách Atlantiku ? v New Yorku i Londýně.
o.s. MOTUS
Dolejšová, Kristýna ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Měřičková, Eva (oponent)
Bakalářská práce "o.s. MOTUS" popisuje historii a vývoj občanského sdružení MOTUS, které disponuje prostorem divadla Alfred ve dvoře. Začátek práce je věnován osobnosti Ctibora Turby a jeho divadelní tvorbě a postupům, které vedly až k založení Divadla mimů Alfred ve dvoře. Práce sleduje genezi divadla - jeho postavení Ctiborem Turbou, éru Turbovi tvorby v divadle a následné převzetí občanským sdružením MOTUS. Jsou zde popsány některé projekty, které MOTUS inicioval a největší prostor je věnován občanskému sdružení Nová síť, které distribuuje divadelní představení do regionů České republiky a do zahraničí. Práce obsahuje obrazovou přílohu, která dokumentuje vývoj propagačních materiálů divadla Alfred ve dvoře.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,116 záznamů.   začátekpředchozí1094 - 1103dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
50 DVOŘÁK, Jakub
64 DVOŘÁK, Jiří
33 DVOŘÁK, Josef
5 Dvorak, J.
5 Dvořák, J.
50 Dvořák, Jakub
116 Dvořák, Jan
1 Dvořák, Jan Bc.
5 Dvořák, Jaromír
21 Dvořák, Jaroslav
3 Dvořák, Jindřich
64 Dvořák, Jiří
1 Dvořák, Jiří Ing.
33 Dvořák, Josef
1 Dvořák, Jáchym
116 Dvořák, Ján
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.