Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 139 záznamů.  začátekpředchozí103 - 112dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Akustická ekologie: případová studie zvukového prostředí lokality Loretánského nám. v Praze.
Griger, Ján ; Jurková, Zuzana (vedoucí práce) ; Čenčíková, Olga (oponent)
Předkládaná diplomová práce, která je založena na klíčových teoretických konceptech akustická ekologie a zvukové prostředí, je rozdělena na dvě hlavní části. V první části diskutuji tři hlavní přístupy k výzkumu subjektivní percepce a interpretace každodenního zvukového prostředí: ekologický přístup WSP, Truaxův komunikační přístup a strukturální přístup Augoyarda a Amphouxe z výzkumného institutu CRESSON. V rámci každého přístupu zmiňuji základní pojmový aparát, který je s ním spojen, a metodu (resp. metody), které pro výzkum zvukového prostředí používá. Ve druhé části se věnuji popisu jednotlivých fází a analýze výsledků terénního výzkumu zvukového prostředí, který jsem provedl v lokalitě Loretánského náměstí v Praze. Výzkum byl proveden metodou dotazníkového šetření za použití přístupů soustředění se na jedno místo (subjektivní percepce a interpretace každodenního zvukového prostředí celého Loretánského náměstí) a soustředění se na jeden zvuk (subjektivní percepce a interpretace zvuku Loretánské zvonohry). Na základě výsledků vzešlých z terénního výzkumu se pokouším navrhnout, jak by měl vypadat trvale udržitelný rozvoj zvukového prostředí této lokality. Práce obsahuje kromě standardních součástí také přílohy, v nichž se nachází mnoho materiálů vztahujících se k terénnímu výzkumu, které doplňují...
Psytrance coby žánr paralelní reality
Avellaneda, Veronika ; Jurková, Zuzana (vedoucí práce) ; Heřmanský, Martin (oponent)
S psytrancem jsem se poprvé náhodně setkala v pražském klubu Futurum v roce 2001. Do té doby jsem se pravidelně setkávala s různými žánry ETH (techno, house, drum'n'bas, jungle apod.), ale žánr psytrance pro mne byl v mnohém atypický a do té doby z běžných "náhodných zdrojů" nezaregistrován. Jeho hudební a vizuální stránka se od doposud poznané ETH znatelně odlišovala. Pestrost a netradiční výraznost zvuků vybízely k podstatně pozornějšímu poslechu a stimulovaly fantazii s doposud nepoznanou intenzitou. Všechny stěny klubu byly dekorovány fluorescenčními obrazy s fantaskními motivy, s kterými byli svým oděvem sladěni i někteří účastníci. Celý jinak poměrně fádní klub v tomto podání připomínal spíše jakousi futuristickou svatyni. Součástí celého prostoru byla také obdobným způsobem pojatá čajovna, což na ostatních akcích nebylo zvykem. Mnohem častěji podobné místo s relaxační hudbou však na jiných akcích úplně chybělo.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 139 záznamů.   začátekpředchozí103 - 112dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.