|
Zajištění BOZP ve společnosti Léčebné lázně Mariánské Lázně, a. s.
Kancaová, Naďa ; Pincová, Eva (vedoucí práce)
Teoreticko-metodologická část: Zajištění potřebných legislativních předpisů; Aplikační část: Charakteristika lázeňské společnosti, povinnosti zaměstnavatelů, práva a povinnosti zaměstnanců, analýza úrazovosti, podmínky na pracovní prostředí, podmínky pro používání vyhrazených technických zařízení, zajištění BOZP v jednotlivých provozech společnosti, školení zaměstnanců v otázkách BOZP; Závěr: Doporučení pro management. Klíčová slova: Bezpečnost a ochrana zdraví při práci; pracovní úraz; osobní ochranné pracovní prostředky; zákoník práce; vyhrazená technická zařízení; kategorizace práce; inspekce práce; školení v otázkách BOZP; odborná způsobilost; bezpečnostní značky
|
| |
| |
| |
|
Vnímání jednotlivých značek notebooků českým spotřebitelem
Líbenek, Petr ; Pincová, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je formou dotazníku získat data, která následně na základě svých praktických zkušeností a poznatků porovnám s realitou. Reálné poměry na českém trhu s notebooky se pokusím nastínit v první, teoretické části své práce a následně vyvodím závěry. Cílem práce je nastínit situaci na českém trhu s notebooky a především chování a vztah spotřebitelů k jednotlivým značkám notebooků. Zjistit úroveň informovanosti spotřebitelů v této oblasti.
|
| |
| |
|
Analýza systému BOZP ve společnosti MOTOR JIKOV Strojírenská, a. s. dle požadavků OHSAS 18001.
Dušková, Barbora ; Pincová, Eva (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Diplomová práce je zpracována ve společnosti MOTOR JIKOV Strojírenská, a. s., je členěna na část teoretickou s vysvětlením základních pojmů BOZP, přístupů managementu BOZP, uvedené legislativy BOZP a zaměření na princip prevence. Praktická část hodnotí systém BOZP ve společnosti, obsahuje zhodnocení současného stavu BOZP ve společnosti podle požadavků normativního doporučení OHSAS 18001. Diplomová práce obsahuje vyhodnocení a doporučení pro úspěšnou certifikaci systému BOZP, kterou se organizace chystá provést koncem roku 2008.
|
|
Kvalita poskytovaných služeb Knihovny Matěje Josefa Sychry
Jičínská, Gabriela ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Práce se zabývá problematikou aplikace kvality v institucích veřejné správy, konkrétně v knihovnách. Popisuje historický vývoj, koncepce budoucího rozvoje a metody hodnocení kvality v těchto institucích. Na základě těchto informací jsou sestavena kritéria pro posouzení kvality poskytovaných služeb,jež vychází z řady norem ISO 9000 a systému CAF. Praktická část se podrobněji zabývá možností posouzení kvality poskytovaných služeb dle nastavených kritérií u konkrétní knihovny.
|
| |