Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 750 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Rizika online marketingových komunikací ve vybrané společnosti
Uherková, Veronika ; Chylová, Silvie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit, zanalyzovat a poté vyhodnotit všechna možná rizika týkající se online marketingové komunikace společnosti Forky’s. V teoretické části se práce zabývá základními pojmy marketingu, vysvětlením pojmu riziko, osvětlením marketingové problematiky. Analytická část se zabývá sestavením vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Na základě výsledných analýz budou poté zkoumána všechna možná rizika, která mohou v tomto prostředí vzniknout. V poslední části jsou představena jednotlivá řešení včetně jejich efektivity, finanční přehled spolu s náročností těchto řešení a také přínos navrhovaných řešení. V úplném závěru práce jsou popsána veškerá možná rizika spolu s řešením a také způsob, jak je možné jim předejít.
Analýza rizikového chování uživatelů sociální sítě Facebook
Ondra, Jan ; Novotná,, Veronika (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je analýza rizikového chování uživatelů sociální sítě Facebook. Analýza je provedena na základě vlastního dotazníkového šetření. První část práce je věnována teoretickým poznatkům z oblasti statistiky, sociálních sítí, sociologického výzkumu a zásad bezpečného využívání internetu. Druhá část práce obsahuje praktickou realizaci sociologického výzkumu a dotazníkového šetření, následné zpracování získaných dat, vyvození závěrů a doporučení pro uživatele sociální sítě Facebook.
Analýza chování uživatelů internetových sociálních sítí z hlediska bezpečnosti
Walder, Marek ; Malinka, Kamil (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je statistická analýza chování uživatelů internetových sociálních sítí z hlediska bezpečnosti na základě vytvořeného dotazníku. První část bakalářské práce se zabývá teoretickými východisky z oboru statistiky, sociologického výzkumu a bezpečnostních zásad na internetu. Druhá část praktickým provedením, a to jak sociologického řešení a vytvoření dotazníku, tak statistickým zpracováním nasbíraných dat, včetně příslušných závěrů a doporučení.
Rizikovost online marketingové komunikace značky Engine Tables
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit, analyzovat a zhodnotit všechny možná rizika online marketingové komunikace značky Engine Table. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. Dále se v této části budu snažit analyzovat všechny možná rizika, která mohou vzniknou v prostředí online marketingové komunikace. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost, celkový přínos navrhovaných řešení, veškerá možná rizika a řešení jak jim je možné předejít.
Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci
Ohlídal, Evžen ; Urban, František (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem provedeného výzkumu v diplomové práci je analýza současných nástrojů užívaných pro online marketing, včetně pohledu na oblast sociálních sítí. Na základě teoretických poznatků práce analyzuje konkrétní způsoby užití online marketingových nástrojů firmy XYZ, jakožto výhradního distributor značky Messoa pro Českou a Slovenskou republiku. Messoa vyrábí kamerové a dohledové systémy. Následně práce navrhuje změny, které vedou k vyšší efektivitě využití online marketingu firmy.
Marketingová komunikace značky Engine Tables na sociálních sítích
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je, propagace značky Engine Tables na nových sociálních sítích a zlepšení propagace na stávajících sociálních sítích. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost a celkový přínos navrhovaných řešení.
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Medková, Kateřina ; Dofková,, Jekaterina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje problematiku využití sociálních sítí v marketingové ko-munikaci u vybrané společnosti. Cílem práce je analýza současné situace ve spo-lečnosti a návrh nového řešení, tedy marketingových nástrojů, které může společ-nost v budoucnu využívat. V první části je shrnuta problematika marketingové komunikace, marketingového a komunikačního mixu a sociálních sítí. Analytická část obsahuje analýzu vnitřního i vnějšího prostředí, analýzu konkurenční pozice společnosti, a také SWOT analýzu. Návrhová část pak zhodnocuje komunikační kanály používané v současnosti a ukazuje nové možnosti využití komunikačních kanálů spolu s předpokládanými náklady, které bude nutné vynaložit.
Statistická analýza chování uživatelů sociálních sítí z hlediska reklamy a marketingu
Pavlík, Marcel ; Doubravský,, Karel (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Predmetom bakalárskej práce je štatistická analýza správania užívateľov internetových sociálnych sietí, z hľadiska reklamy a marketingových aktivít. Prvá časť bakalárskej práce sa zaoberá teoretickými východiskami z oblasti sociálnych sietí, sociologického výskumu a štatistiky. Druhá časť sa zaoberá praktickým prevedením, a to ako sociologického riešenia a vytvorenia online dotazníka, tak aj štatistickým spracovaním nazbieraných dát, vrátane príslušných zistení a záverov.
Módní značka
Slanař, Karel ; Klouzková,, Alice (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo založení vlastní módní značky a vytvoření idey pro vlastní podnikání. Jako grafický designér ve velké míře spolupracuji s klientem, přičemž někdy vznikají i kompromisní situace. V této práci jsem chtěl navrhnout kompletní produkt a nabízet ho již hotový. Zároveň jsem svou bakalářskou práci pojal jako výzvu pro to, zkusit něco pro mě zcela nového a získat k tomuto experimentu co největší profesionální zpětnou vazbu. O módu se dlouhodobě zajímám a toto odvětví mne již dlouho lákalo, proto jsem zvolil právě je.
Vliv sociálních sítí na e-marketing
Bondy, Radim ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Analyza nástrojů e-marketingu využívající sociální sítě se zaměřením na open-source řešení. Aplikace vybrané techniky na navrhovaný e-shop Bylinkárna.cz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 750 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.