Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 204 záznamů.  začátekpředchozí195 - 204  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Frélich, Milan ; Kopřiva, Petr (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou finanční situace společnosti MBNS KOVÁRNA,s.r.o.,za období 2004-2006 pomocí vybraných metod finanční analýzy.Určuje silné a slabé stránky,nedostatky a příležitosti společnosti MBNS KOVÁRNA,s.r.o. a navrhuje možná řešení,která budou vést ke zlepšení finanční situace této společnosti v budoucnu.
Podnikatelský záměr
Rujbr, Lubomír ; Klíma, Petr (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
Moje diplomová práce se zabývá problematikou podnikatelského záměru. Po vymezení základních pojmů, které se týkají této práce, provedu analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy MMB Consulting, s. r. o. a navrhnu pro ni podnikatelský záměr výstavby rodinných domů v Rosicích u Brna.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Blahoušková, Simona ; Varmus, Milan (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou finanční situace společnosti NEKR SERVIS s. r.o. v období 2003 – 2006 pomocí vybraných metod finanční analýzy. Kromě finanční analýzy je provedena i SWOT analýza, která určuje silné a slabé stránky, nedostatky a příležitosti společnosti NEKR SERVIS s.r.o. a navrhuje možná řešení, která povedou ke zlepšení finanční situace této společnosti v následujících letech.
Rozvoj malé firmy
Hladíkova, Kateřina ; Schusterová, Ludmila (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je definovat podnikatelský záměr konkrétní malé firmy a zpracovat ho následně do podoby podnikatelského plánu. První část práce tvoří úvod do problematiky malých a středních podniků, jsou zde definovány specifické rysy těchto podniků, jejich výhody a nevýhody, a jejich význam pro národní hospodářství. V další kapitole je obsažen teoretický základ pro tvorbu podnikatelského plánu včetně SWOT analýzy. Následuje praktická část diplomové práce. V praktické části je navržen a zpracován podnikatelský záměr na rozšíření malého podniku.
Marketingový audit ve vybrané firmě
ŠACHTA, Martin
Diplomová práce se zabývá provedením marketingového auditu u vybrané společnosti. Pro analýzu byla vybrána strojírenská společnost ENGEL Strojírenská spol. s.r.o. se sídlem v jihočeské Kaplici. Diplomová práce je rozčleněna na úvod a cíle, literární rešerši, charakteristiku společnosti, provedení samotného marketingového auditu, návrh řešení změn, závěr a seznam literatury. V literární rešerši je charakterizován marketing, mikro a makro prostředí, PEST analýza, Porterův model pěti sil, analýzy konkurentů a marketingový audit. V další části je provedena charakteristika vybrané společnost a stěžejní část práce se věnuje provedení samotného marketingového auditu. Je zde proveden audit marketingového prostředí, audit marketingové strategie, audit marketingové organizace, audit marketingových systémů, audit marketingové produktivity a audit marketingových činností. Potřebné informace jsou získávány prostřednictvím řízených rozhovorů s managementem společnosti. Na základě zjištění, které vyplynuly z marketingového auditu, je dán návrh řešení změn pro zlepšení stávající situace ve firmě.
Podmínky pro vstup vybraného podniku na zahraniční trh
KUČEROVÁ, Iveta
Diplomová práce popisuje vybraný podnik a je zde uvedena SWOT analýza tohoto podniku. Popisuje podmínky pro vstup firmy na zahraniční trh, konkrétně pro vstup na německý trh. Výsledkem je návrh na uplatnění vybraného podniku na tomto trhu a celkový popis situace na tomto trhu.
Komplexní rozvoj doprovodné infrastruktury cestovního ruchu na Pelhřimovsku
PICKOVÁ, Blanka
Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část diplomové práce je rozdělena do čtyř kapitol, zabývajících se řešenou problematikou cestovního ruchu a marketingu. Teorie byla popsána za pomoci odborné literatury. Praktická část byla nejdříve věnována vymezení řešeného území Pelhřimovska. Dále z výsledků dotazníkového šetření vyplynul profil návštěvníka. Na základě provedení analýzy primární a sekundární nabídky regionu byla provedena SWOT analýza řešeného území. Navíc byla podrobně provedena analýza silných a slabých stránek u sportovně-rekreačních služeb, která spolu s výsledky dotazníkových šetření přispěla k navržení řešení pro modernizaci a případné dobudování doprovodné infrastruktury pro aktivní trávení volného času v destinaci.
Analýza marketingových činností vybraných malých firem
PEŠTOVÁ, Lucie
Nedílnou součástí podnikání by měl být soustavný a nepřetržitý proces vytváření, koordinace a kontroly marketingových činností. Marketing je důležitý pro snadné pronikání na trh, tak aby si podnik zajistil prosperující a trvalou existenci na trhu. Cílem diplomové práce je analýza marketingových činností vybraných firem služeb, vzájemné porovnání těchto činností a na základě provedených analýz navržení dalšího postupu zdokonalení těchto činností. Pro analýzu byly vybrány tři subjekty, ve kterých byly zkoumány jejich marketingové činnosti. Na základě provedených analýz marketingového mixu, Porterova modelu pěti sil, analýzy komunikačního mixu a SWOT analýzy, bylo možné stanovit vhodné strategické postupy a návrhy dalšího postupu marketingových činností sledovaných subjektů. Návrhy na zlepšení byly doporučeny s ohledem na finanční možnosti majitelů analyzovaných firem služeb.
Analýza podmínek pro vstup firmy na zahraniční trh
PAPOUŠKOVÁ, Jitka
Cílem diplomové práce je analyzovat podmínky vstupu firmy na zahraniční trh. Vybraná firma pracuje v potravinářském průmyslu, konkrétně v pekařství, od roku 1992. Firma zamýšlí dodávat své produkty na rakouský trh. Motivací a řešením pro vstup na rakouský trh je zájem rakouských občanů o pečivo firmy. Vstup na zahraniční trh není jednoduchý. Proto je velice důležité znát všechny podmínky a povinnosti, které musí být splněny. Úkolem práce je všechny tyto povinnosti vyhledat.
Systém řízení a ekonomiky vybrané maloobchodní jednotky
JANDOVÁ, Tereza
Předmětem bakalářské práce Systém řízení a ekonomiky zvolené maloobchodní jednotky je zhodnocení současného stavu systému řízení a ekonomiky společnosti PRIOR ČESKÁ REPUBLIKA, s. r. o. Na základě této analýzy jsou identifikovány silné a slabé stránky společnosti a stanovena možná opatření a návrhy vedoucí ke zlepšení. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu, maloobchodu a finanční analýzy. V druhé části jsou pak získané teoretické poznatky dané problematiky aplikovány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 204 záznamů.   začátekpředchozí195 - 204  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.