National Repository of Grey Literature 1 records found  Search took 0.00 seconds. 

Student learning support based on Moodle in teaching about ICT
Ovsenák, Petr ; Černochová, Miroslava (advisor) ; Mudrák, David (referee)
Hlavním cílem mé práce bylo ověřit, že virtuální vzdělávací prostředí Moodle je vhodné pro konstruktivistické pojetí středoškolské výuky tematicky zaměřené na ICT. Toho jsem chtěl dosáhnout prostřednictvím konkrétního Moodle kurzu, který jsem vytvořil podle předem navrhnutého scénáře, a v němž jsem si v souladu se zásadami konstruktivisticky pojaté výuky vytyčil následující dílčí cíle: výrazně aktivizovat žáky při jejich učení, umožnit aktivní proces konstruování poznání žáků, povzbudit vlastní motivaci žáků k aktivnímu poznávání, podpořit při učení sociální interakci mezi žáky, mezi žáky a učitelem. Vytvořený kurz jsem otestoval přímo ve výuce ICT na gymnáziu v rámci své měsíční pedagogické praxe. Splnění stanovených cílů jsem posuzoval na základě přímého pozorování práce žáků přímo ve vyučovacích hodinách, analýzy všeho, co se v Moodle kurzu událo, interview se žáky, testů zaměřených na pokroky ve znalostech žáků a závěrečných dotazníků shromažďujících připomínky, názory a hodnocení ze strany žáků po ukončení měsíční výuky s podporou prostředí Moodle. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.