Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Dopad marketingové propagace golfu na cestovní ruch
Kokrdová, Lucie ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Šilhan, Marcel (oponent)
Práce se zabývá dopadem marketingové propagace golfu na cestovní ruch. Cílem práce je zmapovat marketingové aktivity agentury CzechTourism, České golfové federace a Czech Golf Travel Association se zaměřením na podporu golfu. Vnímá svět Českou republiku jako golfovou destinace? Zajímá se česká veřejnost o golf? Na tyto otázky se práce snaží nalézt objektivní odpovědi. Teoretická část definuje základní poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu i golfu. Praktická část se zabývá marketingovými aktivitami agentury CzechTourism, České golfové federace i Czech Golf Travel Association. Dotazníkový průzkum doplňuje pak práci o mínění veřejnosti, zda považuje Českou republiku za golfovou destinaci, a poodhaluje budoucí zaměření golfové propagace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.