Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
Mikšovská, Kateřina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Klimíček, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem práce je popis a zhodnocení marketingových a komunikačních strategií hokejového klubu HC Sparta Praha.Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretické kapitoly se věnují marketingovým a komerčním komunikacím, jejich vymezení, roli a popisu jednotlivých součástí komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na popis cílových skupin, představení marketingových a komunikačních cílů klubu a analýzu jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Stěžejní částí práce je poté zhodnocení jednotlivých komunikačních procesů a kampaní, které klub v průběhu hokejové sezony 2009/2010 aplikoval. Závěrečná kapitola přináší podněty a doporučení pro zlepšení komunikace v nadcházející hokejové sezóně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.