Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Analýza Corporate Identity společnosti MEDIARESEARCH, a.s.
Mazal, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Ivánková, Alena (oponent)
Práce si klade za cíl stanovit seznam doporučení, postupů a návrhů, na základě kterých by společnost Mediaresearch mohla efektivně využívat marketingové komunikace a budovat jednotnou firemní identitu. Prostřednictvím silné identity pak bude moci ovlivňovat svou image u stakeholderů. V teoretické části jsou popsány jednotlivé prvky podnikové identity včetně pro ně platných současných trendů. Tyto komponenty jsou pak doplněny o vhodné metody výzkumu pro analýzu stávajícího stavu. Na teoretickou část navazuje analýza tržní pozice firmy. Pro vyvozování doporučení jsou kromě analýzy stávajících postupů použity závěry dvou interních zaměstnaneckých průzkumů a pohovorů s představenstvem. Každý prvek firemní identity je analyzován samostatně a z jednotlivých závěrů jsou následně v souvislostech vyvozena marketingová doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.