Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketingová strategie vybraného podniku
Veidlichová, Denisa ; Sochor, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování marketingové strategie pro vybranou společnost. Vybranou společností je DP Apartments s.r.o., která nabízí ubytovací zařízení v blízkosti slavného horského střediska na Dolní Moravě v obci Červený Potok. Společnost je v samém začátku svého působení, proto je stanovení správné marketingové strategie klíčové. Dílčími cíli diplomové práce je stanovit teoretická východiska, následně analyzovat současný stav, pomocí použití metod vnitřní a vnější analýzy, komunikačního mixu, marketingového výzkumu a SWOT analýzy a následně vytvořit vlastní návrh řešení, to znamená stanovit samotnou marketingovou strategii s ohledem na případná rizika.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.