Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Vliv reklamy a propagace alternativních tabákových a nikotinových výrobků na aktivní uživatele tabáku: dotazníkové šetření
Jirásková, Alžběta ; Kulhánek, Adam (vedoucí práce) ; Zachová, Kateřina (oponent)
Východiska: V posledních několika letech se na českém trhu objevilo velké množství nikotinových produktů, které mají mimo jiné sloužit jako alternativy ke klasickým cigaretám. Tyto alternativy jsou často vizuálně velmi výrazné a atraktivní. Uživatelé je často vnímají jako méně zdravotně škodlivé a vhodné k substituci za klasické cigarety. Zároveň u těchto produktů není legislativa tak přísná jako u běžných cigaret, případně baleného tabáku. V současné době se mezi alespoň příležitostné kuřáky řadí přibližně čtvrtina populace České republiky, přičemž podstatná část v současnosti buď alternativní nikotinové produkty užívá nebo nad změnou formy užívání uvažuje. Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjištění, jak vnímají aktivní uživatelé tabáku nové alternativy na trhu, konkrétně ve smyslu zdravotní škodlivosti, marketingové prezentace a vzhledu. Dalším cílem je zejména zmapování preferencí ve volbě formy užívání a porovnání výše zmíněných alternativ s klasickými cigaretami. Metody: Data byla získána formou kvantitativního výzkumu. Ten byl realizován pomocí online dotazníkového šetření v rozhraní platformy Survio a distribuován v prostředí sociálních sítí. Respondenti byli shromažďováni pomocí sebenominace. Získaná data byla převedena do MS Excel a vyhodnocena pomocí metod deskriptivní statistiky....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.