Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Muži a jejich životní svět v reklamách na pivo
Svobodová, Lucie ; Lupač, Petr (vedoucí práce) ; Vinopal, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá hojně diskutovaným tématem genderové stereotypizace. Většina pozornosti odborníků i laické veřejnosti je v této oblasti zaměřena na problematiku stereotypů spojených s ženskou rolí. Tato práce se na problematiku genderových stereotypů pokouší nahlížet z druhé - tedy mužské strany. Cílem práce je rekonstruovat mužské stereotypy a jejich životní svět v reklamách, které jsou z tohoto pohledu zaměřené na snad stále typicky mužský produkt: pivo. Současně je sledována přítomnost tradičních stereotypů spojených s mužskou i ženskou rolí. Výzkumný problém je odpovídán pomocí obsahové analýzy reklam na pivo a následnou rekonstrukcí životního světa mužů v nich.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.