Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Mediální obraz české katolické církve
Švejda, Adam ; Poštulka, Filip (vedoucí práce) ; Havelka, Miloš (oponent)
Tato práce si klade za cíl zmapovat současné postavení katolické církve ve společnosti a vysvětlit důvody ztráty ideologického vlivu na současný mainstream. Zkoumá interakci církve s médii, a to jak ve smyslu používání médií, jako informačního toku od církve směrem ke společnosti, tak kvalitu mediálního obrazu referující o církvi. Vysvětluje výslednou podobu společenského klimatu na pozadí křesťanského podhoubí naší středoevropské civilizace a snaží se odhadnout důvody konfliktní reflexe médií směrem ke katolické církvi a náboženství obecně. Přínosem této práce je vysvětlení souvislosti ideologické ztráty vlivu se ztrátou mocenské pozice církve. Zpracovává historické a geopolitické souvislosti úbytku popularity a úbytku praktikujících věřících. Dále tato práce hledá specifika odlišující pozici české katolické církve od okolního světa. Podrobněji se zabývá problémem restitucí církevního majetku a pozicí církve jako outsidera v politickém systému. Autorským přínosem je analýza současné podoby public relation katolické církve v České republice. Dále analýza hledá odpovědi na otázky, proč katolická církev není schopná zlepšit svůj mediální obraz a zastavit tak progresivní odliv katolíků z českých kostelů. Klíčová slova Římskokatolická církev, média, public relation, moc, náboženství

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.