Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Dovednost spolupráce u dětí předškolního věku
Schulmeisterová, Kateřina ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Loudová Stralczynská, Barbora (oponent)
Diplomová práce se zabývá dovedností spolupráce dětí předškolního věku. Jejím cílem je zjistit, jaké jsou fundamentální problémy dětí při spolupráci a jak je začít spolupráci učit. Práce je rozdělena na část teoretickou, analýzu (předvýzkum) a empirickou část. Teoretická část nejprve pojednává o charakteristice dítěte v předškolním věku a zaměřuje se především na psychický a sociální vývoj. Stěžejní kapitoly se zaměřují na popis úkolové situace a spolupráce. Popis vychází z analýzy odborné literatury a výsledků dosavadních šetření. Další částí diplomové práce je analýza, která je předvýzkumem. V této části se práce zabývá analýzou seminárních prací, které byly napsány v roce 2015 studentkami navazujícího magisterského studia oboru Předškolní pedagogika. Závěry analýzy ukazují, na jaké problematické aspekty spolupráce se bude potřeba zaměřit ve vlastním výzkumu. Praktická část vychází z výsledků zúčastněného pozorování a krátkého strukturovaného rozhovoru. Účastníky pozorování jsou děti ve věku 5-6 let, které navštěvují mateřskou školu. Na základě získaných dat je provedena analýza dovednosti spolupráce dětí předškolního věku. Praktickou část uzavírají didaktické výzvy nejen pro učitelky mateřských škol v oblasti spolupráce. KLÍČOVÁ SLOVA: Spolupráce, předškolní věk, úkolová situace, týmové role

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.