Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Vliv reklamy na spotřební chování návštěvníků lékáren
Štěpánová, Vendula ; Fabera, Vladimír (vedoucí práce) ; Kotlářová, Jana (oponent)
V L I V R E K L A M Y N A SPOTŘEBNÍ C H O V Á N Í N Á V Š T Ě V N Í K Ů L É K Á R E N Autor: Vendula Štěpánová Konzultant diplomové práce: PhDr.Vladimír Fabera,CSc. Zdravotnická psychologie, Katedra sociální a klinické farmacie, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Univerzita Karlova v Praze, Česká republika Cíl práce: Cílem práce bylo sledovat ovlivnění lidí reklamou na léky.Výzkumná část byla vypracována na základě dotazníku, kde bylo 14 otázek. Metodika: Navazovala jsem na diplomové práce Krkošové 2000 a Pacasové 2002 .Zvolila jsem několik otázek shodných s těmito diplomovými prácemi. Důvodem byla možnost srovnat výsledky z obou prací s mými výsledky. Zbývající otázky byly odlišné. Otázky byly položeny tak, aby jim každý rozuměl a byl schopen na ně odpovědět. Respondent měl na výběr z několika odpovědí, které měl zakroužkovat, popřípadě mohl odpovědět podle svého vlastního uvážení. Jednotlivé odpovědi jsem potom vyhodnotila. Výsledky: Výzkumu se zúčastnilo 160 lidí. Z mých výsledků vyplývá, že 80% lidí tvrdilo, že se ovlivnit reklamou během 6 měsíců nenechalo. Ti co se nechali ovlivnit se o daném léku nejčastěji dozvěděli z TV. 39% nedává přednost léku z reklamy před tím, který v reklamě neviděli. 52% uvedlo, že se zajímají o nová léčiva jen tehdy, podle toho o jaký výrobek se jedná Jen 33%...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.