Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Influenceři a jejich pohled na autenticitu a důvěryhodnost na sociálních sítích
Bártová, Adéla ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje fenoménu influencerů v oblasti životního stylu a faktorům autenticity a důvěryhodnosti. Cílem práce je přiblížit pohled samotné komunity na problematiku již zmíněných faktorů v oblasti sociálních sítí a zároveň zjistit, zda existují konkrétní strategie pro jejich dosažení. Kromě toho si práce také klade za cíl prozkoumat, jakou roli hraje autenticita a důvěryhodnost pro komerční subjekty, konkrétně pro marketingové expertky. V úvodu práce vysvětluji pojem influencer, s tím spojený influencer marketing a jaké faktory mohou ovlivnit úspěšnost influencerů. V druhé kapitole se zaměřuji na sociální sítě, jak jejich příchod ovlivnil mediální sféru aobjasňuji pozitiva inegativa, která se sjejich existencí pojí. Dále věnuji pozornost autenticitě a důvěryhodnosti, dvěma zásadním faktorům pro tuto diplomovou práci. Vysvětluji jejich význam, přibližuji dosud definované indikátory pro jejich odhalení a také přibližuji dosud zjištěné strategie, které influenceři využívají. Praktická část práce je založena na kvalitativní metodě polostrukturovaných rozhovorů se šesti vybranými influencerkami, které svou tvorbu věnují primárně životnímu stylu, a čtyřmi marketingovými expertkami. Analýza dat poskytuje vhled do prostředí influencerů, zpohledu vybraných respondentek a objasňuje jejich vnímání...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.