Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pernicová, Lenka ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na podporu prodeje a reklamu společnosti Autoškola Pernica. Obsahuje teoretickou definici nejdůležitějších pojmů z oblasti marketingu. Za cíl jsem si dala zhodnocení stávající situace společnosti, která se zabývá prodejem služeb v oblasti autoškoly. V teoretické části je stručně popsán marketing obecně a dále podpora prodeje a reklama. Problematika související s touto společností je popsána v analytické části této práce, kde je také vypracovaná analýza SWOT. Na základě těchto analýz jsem zpracovala vlastní návrhy na zlepšení společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.