Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketingová strategie produktu u vybrané obchodní společnosti
Sedláček, Oldřich ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o vytvoření reálné marketingové strategie pro hygienický produkt obchodní společnosti Hygset s.r.o. se sídlem v Brně. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska a vymezeny pojmy týkající se marketingové strategie. Navazuje komplexní analýza současného stavu za pomoci odborných metod a výzkumného šetření. Na základě poznatků z předchozích částí je zpracováno řešení samotné marketingové strategie zaměřené na spotřebitele tak, aby byly reflektovány strategické cíle společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.