Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Vyhodnocení Google Ads kampaní v Balance Club Brumlovka
Svobodová, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Vyhodnocení Google Ads kampaní v Balance Club Brumlovka Cíle: Hlavním cílem této práce je navržení zlepšení spuštěných PPC kampaní za rok 2018 v Balance Club Brumlovka, které povede k efektivnějšímu výkonu kampaní a eliminuje nedostatky v jejich nastavení. Dílčím cílem je navržení postupu optimalizace a vyhodnocování kampaní do budoucna. Návrhy jsou doporučeny na základě rozhovoru a analýzy dat se zaměřením na strategii, nastavení a výkon kampaní, na obsah reklam, výběr klíčových slov a cílení kampaní. Metody: V práci je použita metoda polostrukturovaného rozhovoru a metoda analýzy sekundárních dat. Rozhovor je proveden se správkyní kampaní. Analýza sekundárních dat je uskutečněna pomocí nástrojů v systémech Google Ads a Google Analytics. Výsledky: Klubu jsou doporučeny konkrétní kroky a frekvence optimalizace kampaní, ujasnění strategie a cíle kampaní, sledování nových ukazatelů úspěšnosti, změny typů kampaní, přidání klíčových slov a poznání konkurence. Dále je doporučováno nastavení nové struktury kampaní, roztřídění klíčových slov, sestav a kampaní, změna shod klíčových slov, přidání nových inzerátů a úprava jejich obsahu, přenastavení strategií nabídek a založení remarketingových publik. Klíčová slova: online marketing, PPC, internetová reklama, Google Analytics

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.