Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketingový výzkum
Jadrná, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků Kavárna a Bistro termoska s.r.o. ve Velkém Meziříčí. V teoretické části jsou vymezeny marketingové pojmy, externí a interní prostřední podniku a metody marketingového výzkumu. Praktická část práce se zabývá analýzami marketingového prostředí podniku a marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. V závěru práce jsou podány návrhy vedoucí ke zlepšení současné situace podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.