Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011
Rybář, Martin ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma "Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011" se zabývá změnou marketingové strategie společnosti po smrti Steva Jobse, který byl mnohými považován za klíčovou postavu celé společnosti. Cílem autora je představit společnost Apple, produktové řady a její marketingové strategie za doby Steva Jobse a následně analyzovat změny, které se ve výše uvedených oblastech uskutečnily od nástupu nového výkonného ředitele, Tima Cooka, roku 2011. Teoretická část této práce je věnována vymezení pojmů, se kterými bude autor podrobněji pracovat v praktické části. Součástí této práce je kvantitativní výzkum, který analyzuje vnímání společnosti Apple spotřebiteli v České republice a následné doporučení, jakým směrem by společnost měla směřovat v budoucnu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.