Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketingový výzkum osobnosti značky české fotbalové reprezentace
Kudrna, Václav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Marketingový výzkum osobnosti značky české fotbalové reprezentace Cíl: Hlavním cílem této diplomové práce je na základě marketingového výzkumu identifikovat osobnost značky české fotbalové reprezentace. Metody: K získání potřebných dat byla použita metoda elektronického dotazování. Při měření osobnosti značky byla aplikována standardizovaná metoda dle Geuense, Weijterse a De Wulfa (2009) a kvalitativní metoda použití volných asociací. Pro interpretaci získaných dat byla provedena statistická analýza a pro uspořádání volných asociací byla využita vizuální metoda wordcloud. Výsledky: Výsledky ukázaly, že osobnost značky české fotbalové reprezentace je vystihována dimenzí jednoduchost a lze ji považovat za značku běžnou. Nejčastější vytvářenou asociací je jméno hlavního trenéra Bílka. Klíčová slova: sportovní značka, osobnost značky, marketingový výzkum, měření osobnosti značky, hodnota značky, image

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.