Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Spokojenost zákazníků sportovně-relaxačního centra Domyno
Kočová, Lenka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Spokojenost zákazníků sportovně-relaxačního centra Domyno Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni se současnými službami, které sportovně-relaxační centrum Domyno svým klientům nabízí. Pomocí dotazníku, kterým zjišťuji, jak jsou zákazníci spokojeni s kvalitou služeb, provést marketingový výzkum. Na základě výsledků, které z výzkumu získám, navrhnout možné změny, které by centru pomohly ve zkvalitňování poskytovaných služeb vedoucí k větší spokojenosti zákazníků. Metody: Ve své práci jsem použila techniku kvantitativního sběru dat - konkrétně dotazování, které bylo zaměřeno na spokojenost klientů s nabízenými službami. Sběr dat probíhal přímo v centru Domynu po dobu tří dnů. Výsledky: Data, která z výzkumu získám, jsou znázorněna pomocí grafů a tabulek ve výsledkové části bakalářské práce. Klienti vyjádřili největší spokojenost s beach volejbalem a aerobním cvičením H.E.A.T. Z doplňkových služeb pak nejlépe dopadl rezervační systém. Na základě slovního hodnocení respondentů jsou navrženy změny vedoucí ke zvyšování kvality služeb. Klíčová slova: marketing, zákazník, služba, kvalita služby, spokojenost zákazníků

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.