Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketingové časopisy v letech 1990-2011 v České republice
Daxnerová, Markéta ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Diplomová práce Marketingové časopisy v letech 1990-2011 v České republice se zabývá problematikou časopisů věnovaných oboru marketingu vydávaných v letech 1990 až 2011 v České republice v kontextu transformace a vývoje společnosti, ekonomiky a médií. Hlavním záměrem práce je zmapovat oblast a vývoj marketingových časopisů v uvedeném období. Práce se nejprve věnuje společenským a ekonomickým změnám po roce 1989 jako předpokladům pro konstituování a vývoj marketingu a mediálního trhu, a následně metodou historicko-komparativní analýzy zkoumá vybrané vydavatelské, formální a obsahové charakteristiky marketingových periodik. Kromě časopisů vydávaných v letech 1990-2011 se práce věnuje také titulům z období před rokem 1989, které bychom mohli označit za jejich předchůdce. V neposlední řadě práce sleduje vybranou online konkurenci tištěných marketingových periodik, která ve zkoumaném období začala vznikat a rozvíjet se.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.