Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Komunikační aktivity Městské knihovny v Praze od roku 2007 do současnosti
Nguyen, Hong Khanh ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce Komunikační aktivity Městské knihovny v Praze od roku 2007 do současnosti se zabývá problematikou marketingové komunikace Městské knihovny v Praze v tomto období. Úvodní dvě kapitoly bakalářské práce jsou věnovány úlohám, které mají v naší společnosti knihy a knihovny. Následující část pojednává o vztahu veřejných knihoven a marketingu. Potom dojde ke krátkému představení Městské knihovny v Praze jako důležité organizace pro kulturní život pražských občanů. Stěžejní část této bakalářské práce se zabývá konkrétními komunikačními aktivitami této instituce, kdy se nejprve zaměřuje na rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu Městské knihovny v Praze a následně analyzuje její marketingovou komunikaci. Podrobně je rozebrán každý používaný komunikační nástroj s cílem podat ucelený pohled na způsob, jakým komunikuje Městská knihovna v Praze. Analýza obsahuje jak rozbor klasických nástrojů, jako je PR, ale také těch nových. Velký důraz je kladen především na internetovou komunikaci jakožto hlavní formu komunikace Městské knihovny v Praze. Webové stránky organizace a její profily na sociálních sítích jsou podrobeny širokému zkoumání. Součástí této analýzy jsou rovněž i případná doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.