Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Práce s reklamními texty jako východisko pro jazykovou a komunikační výchovu na 1. stupni základní školy
Kyjanková, Kamila ; Holanová, Radka (vedoucí práce) ; Janovec, Ladislav (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na obranu dětí proti působení reklamního sdělení. Teoretická část se zabývá historií reklamy a zájmu o problematiku působení reklamy na děti. Dále jsou v ní rozebrány cíle a funkce reklamy a prostředky, které se v reklamním sdělení používají k přesvědčování. Obsahem teoretické části je také metodika výuky mediální výchovy a její specifika na prvním stupni, včetně kapitoly o psychickém vývoji žáků prvního stupně základní školy. Součástí praktické části je analýza učebnic českého jazyka, jejímž cílem bylo zjistit, zda učebnice obsahují témata týkající se reklamní problematiky. Dále obsahuje výsledky výzkumu, kterého se zúčastnili učitelé prvního stupně základní školy a jehož cílem bylo zjistit, jaký vztah zaujímají učitelé k problematice reklamy. Praktická část současně obsahuje pracovní listy pro žáky prvního stupně ZS. Cílem pracovních listů je pomoci žákům pochopit, jakým způsobem nás reklama ovlivňuje, a seznámit je s tím, jak reklama vzniká.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.