Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Vysvědčení formou slovního hodnocení a jeho výpovědní hodnota
Müllerová, Šimona ; Kasíková, Hana (oponent) ; Dvořáková, Markéta (vedoucí práce)
Práce se zabývá tématem slovního hodnocení ve škole. Cílem této práce je analyzovat, jakou výpovědní hodnotu a má vysvědčení formou slovního hodnocení pro žáka, rodiče i učitele.V teoretické části pojednává o obecných teoriích školního hodnocení a jeho vlivu na žákovu úspěšnost a motivaci k dalšímu studiu, dále pak konkrétně o vysvědčení formou slovního hodnocení. Na základě dostupné literatury srovnává oba způsoby hodnocení ve školy, tedy známky i slovní hodnocení. V části empirické stanovuje několik hlavních kriterií pro analýzu konkrétních vysvědčení formou slovního hodnocení, na základě kterých je proveden rozbor 26 autentických dokumentů. Jedná se o dokumenty z let 1994-2008, kromě sledování vývoje jednotlivých žáků je tedy kladen důraz i na rozdíl mezi podmínkami, ve kterých vysvědčení vznikala vzhledem ke změnám, které v tomto časovém období nastaly. Práce dále obsahuje diskusi nad tématy, jež se v dané problematice objevují a to na základě dlouhodobého pozorování výzkumného vzorku, či rozhovorů s rodiči, dětmi a učiteli.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.