Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Profesní rozvoj a další vzdělávání učitelů
Votavová, Pavla Marie ; Šerák, Michal (oponent) ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce)
Další vzdělávání učitelů je oblast velmi komplexní. Její vývoj začal již v předchozích staletích. Důležitost této oblasti se však nezmenšuje. Naopak, stále stoupá. I přes jasný význam dalšího vzdělávání je však smutnou realitou fakt, že je to také jedna z nejméně vyřešených oblastí. Problematika spjatá s tímto oborem se týká několika bodů. Jedná se především o otázky kdo a jak má vzdělávat učitele, jaké metody a formy vyučování jsou nejvhodnější. Důležitou otázkou je také problém vyřešení právních ohledů, ať už z hlediska ukotvení dalšího vzdělávání učitelů v zákoně nebo z hlediska certifikace vzdělávacích akcí. Jisté je, že bez navrácení původního pohledu na učitele - tedy jako na povolání respektované celou společností, se situace nemůže změnit. Jednou z možných cest může být zavedení systému atestací, ale především dostatečná finanční i legislativní podpora ze strany státu. Stejně tak důležitá je však také podpora celé společnosti, vždyť pro její prospěch učitelé pracují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.