Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Online marketingové nástroje a jejich efektivita
Lesný, Tomáš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Diplomová práce zkoumá základní nástroje internetového marketingu, nástroje vlastních webových stránek a nástroje internetové reklamy. Vzhledem k vysoké významnosti internetu a internetového marketingu se objevuje otázka, jaký přínos a jakou efektivitu mají nástroje internetového marketingu. Tato práce na vzorku nástrojů porovnává přínos a efektivitu nástrojů internetového marketingu na základě oborových metrik a ukazatele Return On Investment. Výzkum zahrnoval celkem 10 aplikovaných nástrojů internetového marketingu z celkem 12 popsaných nástrojů v teoretické rešerši. Práce prokázala, že různé nástroje internetového marketingu mají různý přínos i různou efektivitu, přičemž způsob zkoumání se může lišit v závislosti na charakteru nástroje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.