Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu
Nykl, Jaroslav ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Huml, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je navržení vhodnějšího využití složek marketingového mixu firmy Maxicom. Postupovým cílem je v první řadě zjištění makroprostředí společnosti, dále mikroprostředí společnosti a nakonec současného stavu složek marketingového mixu. Na základě zjištění spokojenosti stávajících zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření je navržena vhodnější kombinace složek marketingových nástrojů což by mělo vést k získání nových zákazníků a zvýšení objemu tržeb. Největší nedostatky byly zjištěny v oblasti propagace, materiálního prostředí a procesech. Naopak na velmi dobré úrovni byla nastavena cenová strategie a způsob distribuce. Pro zlepšení stavu složek marketingového mixu bylo doporučeno například založení Facebooku, vydávání firemního časopisu, zlepšit procesy doplňkového produktu nebo třeba zavedení informační tabule.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.