Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Marketingové využití sociálních sítí
Oulehla, Patrik ; Husáková, Andrea (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Marketingové využití sociálních sítí“ se zabývá analýzou komunikace na sociální sítí u reálného podniku a následně předvádí návrh jak tuto komunikaci využít, eventuálně zlepšit pro prospěch podniku. Teoretická část se věnuje internetovému marketingu a možnosti využití, sociálními sítěmi a jejich správnému využití. Praktická část je zaměřena přímo na reálný podnik, kdy analyzuje využití sociálních sítí, zdatnosti oproti konkurenci, srovnání s konkurencí pomocí jistých marketingových metod a navrhuje zlepšení v oblasti sociálních sítí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.