Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu
Chovanec, Marek ; Cienciala,, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie ve vybrané firmě – sportovním klubu HC Oceláři Třinec. Během řešení problému jsem definoval několik dílčích cílů. Prvním je zpracování analýzy společnosti z hlediska makroprostředí i mikroprostředí. Pro zjištění aktuálního stavu marketingového řízení firmy jsem použil analýzu marketingového mixu. Další část práce je zaměřena na analýzu dotazníku, jehož respondenty jsou fanoušci zmiňovaného hokejového klubu. Mým záměrem je na základě teoretických poznatků, vlastních analýz a shromážděných informací poukázat na možné chyby v řízení firmy a navrhnout taková opatření, jež by vedla k optimalizaci řízení firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.