Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Mobilní marketing - současný stav a budoucnost
Mysliveček, David ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s pojmem mobilní marketing, jeho možnostmi a druhy v dnešní moderní době a také s legislativou této problematiky v České republice. Na základě vlastního průzkumu je určen nejvíce a naopak nejméně oblíbený druh mobilního marketingu. V praktické části je provedena analýza mobilní aplikace společnosti, která se zabývá informačním servisem na poli technologických novinek. Na základě průzkumu mezi samotnými uživateli a celkové analýzy aplikace je navrhnuto možné vylepšení v následném vývoji aplikace a mobilním marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.