Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Marketing firmy Mobil Gas Centrum, s.r.o.
Studený, Vojtěch ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Votava, Libor (oponent)
V bakalářské práci je zkoumána firma MOBIL GAS CENTRUM, spol. s.r.o., poskytující montáž, servis a prodej zařízení LPG, CNG do osobních a užitkových automobilů. Cí- lem je pomoci firmě lépe pochopit její postavení na trhu, specifikovat její zákazníky a cílovou skupinu, konkurenty a popřípadě navrhnout lepší způsob komunikace se zákazníky. Dále je v práci popsán marketingový mix, marketingové cíle a strategie studované firmy, posouzena konkurence pomocí Porterova modelu pěti konkurenč- ních sil a proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. V závěru jsou shrnuty veškeré poznatky a formulována příslušná doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.