Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Image a identita značky Red Bull
Kubátová, Karolína ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce je zaměřena na porovnání shodného vnímání image a identity značky Red Bull. V teoretické části je objasněn rozdíl mezi danými pojmy, tedy jak značka vidí sama sebe a jak je vnímána z pohledu spotřebitelů. Zároveň jsou popsány i další pojmy a souvislosti s touto problematikou. Na základě vlastní analýzy uvedené v praktické části práce je provedena komparace, která odhaluje shodnosti či nepřesnosti ve vnímání image a identity značky a zobrazuje skutečnou image značky Red Bull.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.