Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Porovnanie marketingových aktivít spoločnosti Kofola a spoločnosti Coca Cola.
Gacíková, Denisa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kopečný, Tomáš (oponent)
Práce je zaměřená na analýzu aktivit obou společností v oblasti marketingu s důrazem na komunikační mix. Teoretická část je věnovaná marketingovému mixu, jeho jednotlivým složkám a jejich aplikaci pro globální a lokální společnost. Uzavírá ji Millova teorie pro komparativní výzkum. Praktická část se věnuje vývoji komunikačního mixu v obou společnostech od roku 2001 až po rok 2009 a končí se kapitolou Millovej teorie shody, kde jsou skutečnosti z daného období aplikované do praxe. Poslední část uvádí samotnou komparaci jednotlivých elementů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.