Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Nová média jako nástroj komerčních komunikací v oblasti PR.
Losertová, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Horáková, Radka (oponent)
Práce se zabývá novými médii jako nástrojem kmerčních komunikací v oblasti public relations. V úvodní části je vymezen pojem public relations v rámci marketingové a komerční komunikaci. Dále se podrobně zabývá PR nástroji a jejich členěním. Druhá pasáž se věnuje novým trendům v marketingu a detailněji rozebírá digitální a netradiční formy médií v čele s on-line, mobilním, guerillovým a virálním marketingem. Proces PR a postup při tvorbě PR koncepce řeší třetí kapitola práce. Vymezuje formy analýz vstupních dat a předkládá návod pro tvorbu komunikační strategie, zahrnující cíle, cílovou skpinu, PR nástroje komunikační sdělení, časový harmonogram a, rozpočet a v neposlední řadě možná kritéria hodnocení. V závěru kapitoly se krátce věnuje vlastnostem správného PR manažera. Praktická část se inspiruje teoretickými poznatky práce a nabízí návrh PR kampaně s použitím nových médií a technik pro společnost mBank. Kampaň je zaměřená na cílouvou skupinu studentů vysokých škol.V závěru praktické části je vyhodnocen vlastní dotazníkový průzkum, který proběhl mezi studenty. Výzkum se týkal postoje studentů k reklamě a volby komunikačních kanálů. Poukazuje na přesycenost studentů reklamou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.