Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Kvalita služeb v hotelnictví s aplikací na vybrané zařízení
Holá, Lucie ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá kvalitou služeb v hotelnictví a analýzou kvality ve vybraném pětihvězdičkovém hotelu. Tato analýza má sloužit jako podklad pro management hotelu, jak by bylo možné zlepšit stávající služby hotelu a tím i spokojenost hostů. Teoretická část se zabývá kvalitou služeb jako důležitou součástí řízení ubytovacích zařízení a také specifiky ubytovacích služeb. Samotná analýza byla provedena v pětihvězdičkovém hotelu Praha. K tomuto účelu byly použity informace z dotazníků o spokojenosti hostů poskytnutých přímo hotelem. Dalším nástrojem byly recenze na portálech Tripadvisor.com, Booking.com a Expedia.com. Na základě těchto podnětů byla vypracována konkrétní opatření, která mají přispět k vyšší spokojenosti s nabízenými službami. Zároveň se práce zabývá samotným dotazníkem, kterým jsou získávány informace od hostů, a snaží se formulovat otázky tak, aby se získané informace daly co nejefektivněji využít.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.