Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování věrnostního systému firmy
Haniková, Alžběta ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce pojednává o významu věrného zákazníka a věrnostních systémech jako nástroje napomáhajícímu budování loajality. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka, zabývá se problematikou udržení zákazníka. Popisuje historii a typy věrnostních programů, faktory důležité pro rozhodování o jejich zavedení a problémy s nimi spojené. Praktická část práce se týka trhu s oděvy, společnosti Orsay a jejího věrnostního systému Orsay klub. Práce taky obsahuje průzkum týkající se věrnostních programů na trhu s oděvy se zaměřením na obchod Orsay a jeho Orsay klub.
Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje internetových obchodů.
Peclinovský, Zdeněk ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce charakterizuje internet jako prostředí sloužící k provozování internetových obchodů, snaží se posoudit současný rozvoj e-shopů provozovaných v České republice a především zmapovat, v jaké míře, jakým způsobem a v jaké konkrétní podobě v současné době využívají internetoví prodejci věrnostní systémy pro podporu svých loajálních zákazníků ? tyto nejčastěji používané programy porovnat, posoudit jejich vhodnost a případně se pokusit odhadnout budoucí trend jejich vývoje v e-shopech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.