Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace matchmakingu na základě simulace
Eštvan, Ivan ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca sa sústredí na návrh fungujúceho matchmaking systému a prostredia pre simuláciu hier typu "First Person Shooter", v preklade "streľba z pohľadu prvej osoby," a ich implementáciu pomocou herného enginu Unreal Engine 4. Obsah práce zahŕňa predstavenie rôznych matchmaking systémov, ktoré sa používajú v dnešnom hernom priemysle a ďalej vysvetľuje základné koncepty Unreal Engine 4 použité na implementáciu tohoto prostredia. Implementovaný systém následne na základe vstupných dát a informácií o hráčovi vytvára zápasy pomocou vlastného matchmakingu, simuluje ich a zapisuje výsledky zápasov, ktoré sú použité pre ich ďalšiu analýzu. 
Malování v 3D prostoru s využitím rozšířené reality
Kořínek, Milan ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je popsat a následně vytvořit aplikaci, ve které může uživatel malovat v 3D prostoru virtuální a rozšířené reality. V první části práce je objasněno řešení nástrojů, které poskytují možnost malování v 3D prostoru. Dále jsou uvedeny prvky a komponenty, díky nimž je možné vytvořit prostředí, ve kterém se uživatel pohybuje. A konečně je popsán způsob, jak jednotlivé části řešení spojit se speciálnímu hardwarem pro virtuální a rozšířenou realitou.
Collection and visualization of data from the vehicle driving simulator
Viater, Dominik ; Arm, Jakub (oponent) ; Michalík, David (vedoucí práce)
In this bachelor thesis, I deal with the collection and visualization of data from a vehicle driving simulator. In the theoretical introduction, I deal with the description of the game engine Unreal Engine 4 and its editor, web server search, open-source database search. The practical part deals with data collection from simulation, comparison of two types of data collection, and then visualization of this data.
3D demo pro holografický displej
Motyčka, Ondřej ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit herní demo aplikaci pro holografický displej s použitím Unreal Engine 4. Díky speciálnímu displeji se může hráč mnohem hlouběji a intenzivněji propojit se hrou díky jednotlivým interaktivním prvkům. Tyto herní prvky jsou vytvořeny na míru a jejich plného potenciálu lze využít pouze při práci s holografickým displejem.
Generátor žalářů pro Unreal Engine
Mořkovský, Samuel ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací generátoru dungeonů pro herní engine Unreal Engine verze 4. Pro výsledek byla zvolena forma pluginu, která umožňuje generátor vložit do již existujícího projektu bez nutnosti zásahu do zdrojového kódu. Parametry modifikující proces generování jsou předávány z uživatelského rozhraní Unreal Enginu. Výsledkem procesu je množina místností a chodeb, které místnosti propojují tak, aby bylo možné každou místnost navštívit. Všechny tyto objekty jsou reprezentovány 3D modely v aktuální úrovni.
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
PACLT, Dominik
V rámci mého bakalářského studia byla vytvořena sada pro výuku programování ve vývojářském prostředí Unreal Engine 4. Hlavním cílem této práce je ověřit, zda je práce pro výuku programování vhodná, či nikoliv. Teoretická část se zabývá základním popisem prostředí Unreal Engine 4. Dále se věnuje popisu termínu "informatické myšlení" a jeho složek. Následně je rozebírán princip Akčního výzkumu, skrze který je práce testována a posouzení, zda úlohy podporují informatické myšlení. Praktická část obsahuje výsledky z akčního výzkumu jak z pohledu splnění cílů výuky u jednotlivých lekcí, tak z pohledu vedení k informatickému myšlení. V příloze jsou obsaženy Testované pracovní listy pro žáky a samotné projekty řešené žáky v Unreal Engine 4. V rámci projektu GAJU STEM má tato práce Uplatnění především v technickém oboru, neboť jednotlivé lekce podporují algoritmické přemýšlení, což je jedním ze základů technických oborů. Dále jsou v úlohách silně patrny mezipředmětové vztahy, především pak do matematiky a fyziky, neboť v úlohách je patrna jednoduchá matematika a celé prostředí je situováno do simulace reálného světa (z pohledu Fyziky).
Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4
PACLT, Dominik
Bakalářská práce se věnuje metodice výuky základů programování na druhém stupni ZŠ prostřednictvím prostředí Unreal Engine 4. Teoretická část se se zabývá popisem prostředí Unreal Engine 4, spolu se způsobem práce v něm. Dále je toto prostředí porovnáno z pohledu vhodnosti k výuce programování s prostředími Scratch a MakeCode. Praktická část obsahuje postup, kterým jsem vytvářel a ověřoval sadu úloh, podle které se žáci učí základům programování a základní orientaci v prostředí Unreal Engine 4. V práci jsou dále obsaženy metodické podklady pro vyučujícího, zahrnující poznámky k úlohám. V příloze jsou obsaženy pracovní listy pro žáky k jednotlivým lekcím. Projekt, ve kterém žáci za pomoci pracovních listů programují a vzorový projekt pro vyučujícího s vypracovanými částmi kódu.
Generátor žalářů pro Unreal Engine
Mořkovský, Samuel ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací generátoru dungeonů pro herní engine Unreal Engine verze 4. Pro výsledek byla zvolena forma pluginu, která umožňuje generátor vložit do již existujícího projektu bez nutnosti zásahu do zdrojového kódu. Parametry modifikující proces generování jsou předávány z uživatelského rozhraní Unreal Enginu. Výsledkem procesu je množina místností a chodeb, které místnosti propojují tak, aby bylo možné každou místnost navštívit. Všechny tyto objekty jsou reprezentovány 3D modely v aktuální úrovni.
3D demo pro holografický displej
Motyčka, Ondřej ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit herní demo aplikaci pro holografický displej s použitím Unreal Engine 4. Díky speciálnímu displeji se může hráč mnohem hlouběji a intenzivněji propojit se hrou díky jednotlivým interaktivním prvkům. Tyto herní prvky jsou vytvořeny na míru a jejich plného potenciálu lze využít pouze při práci s holografickým displejem.
Collection and visualization of data from the vehicle driving simulator
Viater, Dominik ; Arm, Jakub (oponent) ; Michalík, David (vedoucí práce)
In this bachelor thesis, I deal with the collection and visualization of data from a vehicle driving simulator. In the theoretical introduction, I deal with the description of the game engine Unreal Engine 4 and its editor, web server search, open-source database search. The practical part deals with data collection from simulation, comparison of two types of data collection, and then visualization of this data.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.