Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace nových komunikačních technologií do firemní počítačové sítě
Šafránek, Filip ; Smolík, Petr (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je řešení zavedení VoIP telefonie (Voice over Internet Protocol) a napojení na záznamový systém a CRM systém za účelem snížení nákladů společnosti INTERNET TRADING s.r.o..
Nástroj pro testování bezpečnosti VoIP
Mazálek, Pavel ; Skokanová, Jana (oponent) ; Matoušek, Petr (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na problematiku zabezpečení protokolu SIP. Zabývá se popisem základních principů signalizačního protokolu a nástinem protokolů potřebných pro přenos hlasových dat. Popisuje některé základní útoky na zařízení pracující s protokolem SIP a uvádí i příklady použití. Poslední kapitola je věnována popisu mnou vytvořeného programu, který má sloužit pro penetrační testování zařízení.
Možnosti vazby softswitche Asterisk na pobočkové ústředny 4. generace
Halamík, Zdeněk ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Šilhavý, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o možnostech vazby softswitche Asterisk na pobočkové ústředny 4. generace. Jedná se o vytvoření sítě nové generace, tzv. NGN, v rámci konvergence stávajících telekomunikačních sítí na počítačové IP sítě. Diplomová práce je rozčleněna do několika částí. V úvodu je popsán generační vývoj pobočkových ústředen, princip digitalizace hlasu, kodeky a signalizace používané v TDM i VoIP sítích. Hlavním předmětem této práce je konfigurace softwarové ústředny Asterisk pro připojení k PBX Alcatel 4400 a k veřejné telefonní síti PSTN. Dalším cílem této práce byla konfigurace ústředny Alcatel a diagnostika a popis CCS a CAS signalizace na E1 rozhraní. V závěru diplomové práce jsou shrnuty výhody NGN sítí a jejich využití do budoucna.
Nástroj pro testování bezpečnosti VoIP
Mazálek, Pavel ; Skokanová, Jana (oponent) ; Matoušek, Petr (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na problematiku zabezpečení protokolu SIP. Zabývá se popisem základních principů signalizačního protokolu a nástinem protokolů potřebných pro přenos hlasových dat. Popisuje některé základní útoky na zařízení pracující s protokolem SIP a uvádí i příklady použití. Poslední kapitola je věnována popisu mnou vytvořeného programu, který má sloužit pro penetrační testování zařízení.
Aplikace nových komunikačních technologií do firemní počítačové sítě
Šafránek, Filip ; Smolík, Petr (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je řešení zavedení VoIP telefonie (Voice over Internet Protocol) a napojení na záznamový systém a CRM systém za účelem snížení nákladů společnosti INTERNET TRADING s.r.o..
Možnosti vazby softswitche Asterisk na pobočkové ústředny 4. generace
Halamík, Zdeněk ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Šilhavý, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o možnostech vazby softswitche Asterisk na pobočkové ústředny 4. generace. Jedná se o vytvoření sítě nové generace, tzv. NGN, v rámci konvergence stávajících telekomunikačních sítí na počítačové IP sítě. Diplomová práce je rozčleněna do několika částí. V úvodu je popsán generační vývoj pobočkových ústředen, princip digitalizace hlasu, kodeky a signalizace používané v TDM i VoIP sítích. Hlavním předmětem této práce je konfigurace softwarové ústředny Asterisk pro připojení k PBX Alcatel 4400 a k veřejné telefonní síti PSTN. Dalším cílem této práce byla konfigurace ústředny Alcatel a diagnostika a popis CCS a CAS signalizace na E1 rozhraní. V závěru diplomové práce jsou shrnuty výhody NGN sítí a jejich využití do budoucna.
Prostředky, možnosti a pratická aplikace VoIP
Dvořák, Petr ; Šalamon, Tomáš (vedoucí práce) ; Kacerovský, Jiří (oponent)
Komunikace je pro člověka neodmyslitelnou součástí jeho života. To stejné platí pro firmu, která takto komunikuje se svými zákazníky, odběrateli a dodavateli a uskutečňuje svůj core business. Pracovníci jedné firmy také mohou komunikovat a řešit problémy bez nutnosti, aby seděli vedle sebe. Telefonování v současnosti není zadarmo a pravděpodobně ani nikdy nebude, ale VoIP technologie jí může rapidně zlevnit a rozšířit i zjednodušit dodatečně nabízené služby. Jako všechno kolem nás má i VoIP své nevýhody. Jsou jimi především bezpečnostní otázky a záležitosti týkající se kvality. Aby uživatel neměl pochyb, je nutné tyto záležitosti náležitě adresovat a již se to v současnosti děje. Implementace VoIP není jednoduchá a musí jí být stálě věnována pozornost odborníků ve firmě, není to věc jejíž využití nepředpokládá žádné další zásahy. Přesto je VoIP technologie, pokud je správně a kvalitně implementována, již v současnosti plnohodnotnou náhradou klasické telefonie. Je dostupná nejen odborné veřejnosti, ale používat jí může prakticky každý. Je hlavně levnou alternativou, ale nesmíme zapomínat na to, že nenabízí jen finanční úspory.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.