Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Manažerské činnosti pedagogů volného času - hlavních vedoucích dětských táborů
Nová, Iveta ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá tématem sekvenčních manažerských funkcí vykonávaných pedagogem volného času, hlavním vedoucím dětského tábora. Vychází z předpokladu, že hlavní vedoucí vykonává při přípravě a realizaci akce všechny sekvenční manažerské funkce. Teoretická část na základě prostudované odborné literatury charakterizuje jednotlivé sekvenční funkce - plánování, organizování, personalistiku a kontrolu. Specifikuje dětský tábor jako dětskou zotavovací akci a objasňuje podmínky jeho pořádání včetně právních aspektů. Přiřazuje konkrétní činnosti hlavního vedoucího prováděné při přípravě a v průběhu tábora jednotlivým sekvenčním manažerským funkcím. Praktická část je věnována výzkumu, který byl proveden formou dotazníkového šetření mezi hlavními vedoucími dětských táborů, kteří jsou absolventy kurzu opravňujícího k výkonu funkce. Analýza výsledků prokázala, že hlavní vedoucí bez ohledu na provozovatele dětského tábora vykonávají všechny sekvenční manažerské funkce, a to nejméně polovinu obsahu těchto činností. Nejvyšší míra prováděných činností byla zjištěna u hlavních vedoucích, kteří práci pedagoga volného času vykonávají celoročně a jsou v zaměstnaneckém poměru v domě dětí a mládeže či ve středisku volného času. Výsledky přinášejí cenné informace a naznačují možné využití v praxi -...
Manažerské činnosti pedagogů volného času - hlavních vedoucích dětských táborů
Nová, Iveta ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá tématem sekvenčních manažerských funkcí vykonávaných pedagogem volného času, hlavním vedoucím dětského tábora. Vychází z předpokladu, že hlavní vedoucí vykonává při přípravě a realizaci akce všechny sekvenční manažerské funkce. Teoretická část na základě prostudované odborné literatury charakterizuje jednotlivé sekvenční funkce - plánování, organizování, personalistiku a kontrolu. Specifikuje dětský tábor jako dětskou zotavovací akci a objasňuje podmínky jeho pořádání včetně právních aspektů. Přiřazuje konkrétní činnosti hlavního vedoucího prováděné při přípravě a v průběhu tábora jednotlivým sekvenčním manažerským funkcím. Praktická část je věnována výzkumu, který byl proveden formou dotazníkového šetření mezi hlavními vedoucími dětských táborů, kteří jsou absolventy kurzu opravňujícího k výkonu funkce. Analýza výsledků prokázala, že hlavní vedoucí bez ohledu na provozovatele dětského tábora vykonávají všechny sekvenční manažerské funkce, a to nejméně polovinu obsahu těchto činností. Nejvyšší míra prováděných činností byla zjištěna u hlavních vedoucích, kteří práci pedagoga volného času vykonávají celoročně a jsou v zaměstnaneckém poměru v domě dětí a mládeže či ve středisku volného času. Výsledky přinášejí cenné informace a naznačují možné využití v praxi -...
Postoje začínajících pedagogů
NETRVALOVÁ, Lucie
Diplomová práce se zabývá osobností a postoji začínajících pedagogů, konkrétně pedagogů volného času působících ve školních družinách a pedagogů působících na prvním stupni základních škol v Plzeňském kraji. V práci jsou rozebírány základní termíny, týkající se pedagogů a pedagogů volného času, požadavky na ně a jejich postoje. Z teoretických poznatků vznikly požadavky na kvalitativní výzkum, který byl proveden prostřednictvím interview. Ve vlastním výzkumu jsou analyzovány postoje začínajících pedagogů v Plzeňském kraji, rozdíly vyplývající z polohy základních škol a školních družin a rozdíly mezi pedagogy prvního stupně základních škol a pedagogy volného času ze školních družin. V závěru práce jsou prezentovány výsledky výzkumu, kdy byly zaznamenány značné rozdíly mezi začínajícími pedagogy základních škol a školních družin. Značnou roli při ovlivňování postojů začínajících pedagogů hraje prostředí, kde působí a také přístup vedení škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.