Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Poruchy sensorické integrace u dětí z pohledu ergoterapie
Zdeňková, Veronika ; Krivošíková, Mária (vedoucí práce) ; Vavříková, Marianna (oponent)
BAKALÁŘSKÉ PRÁCE Jméno, příjmení: Veronika Zdeňková Vedoucí práce: Bc. Mária Krivošíková, M.Sc. Název bakalářské práce: Poruchy sensorické integrace u dětí z pohledu ergoterapie Abstrakt bakalářské práce: Poruchy senzorické integrace značně ovlivňují každodenní život dítěte i jeho rodiny. Vyskytují se zhruba u 7-15% populace a až u 90% dětí s poruchou autistického spektra. Cílem této bakalářské práce je popsat možnosti ergoterapeutické intervence u dětí s poruchami senzorické integrace. V teoretické části je představena metoda Senzorické integrace jako ucelená metoda pro diagnostiku i terapii těchto poruch. Další část je věnována bližšímu popisu jednotlivých poruch sensorické integrace. V práci jsou též uvedeny obecné nároky na provádění terapie Senzorické integrace, důležitou součástí teoretické části je popis terapie u dvou konkrétních poruch - dyspraxie a taktilní defenzivnosti. Praktická část je zaměřena na navržení terapeutického programu pro dětské pacienty s dyspraxií a taktilní defenzivností a posouzení jeho účinnosti. U každého z pacientů bylo provedeno vstupní vyšetření za využití rozhovoru, strukturované i nestrukturované klinické observace a Senzorického profilu 2, u dyspraxie též testem MABC-2. Dále byl realizován intenzivní blok terapií, jehož pokračováním bylo nastavení domácího...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.